Du värmer mig

Å va skönt !
solen värmer och lyser i dag
Älskar det....
 
När jag kom hem i dag vart det bara mys på plätten
Jag lyssnade klart på min talbok 
VIP rummet 
 
En väldigt bra bok.
 
 Sune tyckte det var mysigt att komma hem 
Först stekte han i solen 
Sen svalkade han sig i buskarna och jorden
 
                                        Dagens bilder:
 


                                           Nice ☀️☀️☀️☀️
 


                                                           Rensade lite ogräs
 

                                                     Först sol 
 

                                                             Sen svalka sig.

  En alldeles perfekt dag om 
  ni frågar   mig ☀️☀️☀️
 
  Nu blir det middag och mys med killarna , 
 
          Maria 💜
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Såååå härligt väder vi haft den här helgen verkligen!! Uuunderbart!

2014-07-06 @ 21:16:16
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0