Eftermiddagen

När jag kom hem från gålö
Tog jag en sval dusch och la mig sen i korsdraget i soffan med ett svalt lakan och somnade till 10 min
Jag vaknar upp och känner mig skit rastlös så jag tar den stekheta bussen ner till jobbet
Typ 50 grader på bussen haha
Jag skulle hämta hem en del papper som jag ska jobba med hemma
Nästa vecka har jag semester så jag ska pula med högarna i kväll och i morgon så det blir klart 

När jag var klar gick jag till Haninge c och fynda rea 
Halva priset på rea priset så 2 tröjor för 200 kr
En blus och en tröja snarare 


     Kontoret


     Sorterade kvitton och skrev ut fakturor 


      Mina fynd 


    Nu är högarna hemma och i kväll kör jag igång 

      Ha det finast
        Kram 😍😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0