Hallå

Hey
En skojig Fredag dag/kväll
hänt massor och mycket mys.
Nu är Kalle i stan och jag tvättar och har precis vattnat gräset.
 
I morgon är vi ett skönt gäng som ska in till Loopen på Söder.
Mitt favvo hak.
 
Vi drar tidigt så vi får njuta av vädret, först såg det lite osäkert ut i morgon men jag tror vi klarar oss från regn, Hoppas Hoppas.
 
Här kommer lite bilder från kvällen med Mat & skämt bilder på Sune . Min lilla fotomodell
 
                                               Skojade med honom
 
När vi var ute på plätten och lekte så skojade jag med Lillskiten.
Grannarna gick precis förbi och Gud vad dom skrattade
Sune var lika glad för det när handduken åkte av 1 minut senare
Hahaha

Han sitter alltid blixt stilla när han får på sig något på huvudet
 
   

                                               Min middag 
 


                                        Puss Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Hahah åååh vad söt!

2014-07-21 @ 12:03:54
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0