Home

Är hemma efter 2 dagar i skärgården
Vi var på Finnhamn
Så jäkla mysigt
Vi var totalt 10 st med 3 båtar

Guld dagar
I dag har jag bränt mig lite men det är det klart värt Haha


        Färjan Värmdö ut till Finnhamn 




    Här badas det på torsdagen 
Ganska kallt men så härligt
 Saga, mojje, tuva och jag på bilden 



   Här låg vi, i paradis viken 



  Här är vi nere i hamnen för att ta en öl på hamnkrogen och vinka av saga som skulle åka hem



   På kvällen när vi skulle grilla på Klippan 

 Tuva på bilden





           Brorsan njuter 









   Mojje och Sussi 



     Lilla hobbe
   Vickis och Lasses hund 



    Underbart god mat
Bacon lindad kyckling & färsk potatis mm





    Solnedgång 



     Tuva och hobbe 



   Här går jag ner till båten
Klockan är runt 23, då har jag fått nog av  myggen 


      Jag och saga 

 


    Här är det natt natt, dödstrött av havs luften 



   Jag och tuva sov tillsammans 

 Massa mer bilder kommer i morgon
Nu ska jag mysa med mina grabbar❤️❤️

  Kram på er // Maria 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vilka härliga skärgårdsbilder både här och i inläggen ovan! Blir nästan lite avundsjuk haha! ;)
Ser ut som ni hade det bra! :)

Kraaaaaaam!

Svar: Vi hade det kanon
Maria Höglund

2014-07-12 @ 19:41:51
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0