Måndag

I dag har väl det inte hänt något super x-tar
Jag har jobbat 3 Tim 
Vi var på röntgen på handens Sjh
Där träffade jag min gamla barndoms kompis Johan
Han e så himla trevlig 

När vi var klara där åt vi lunch på brasserian i H C 
Måste säga att allt smakade toppen
Det vart fisk med dill och räk majonnäs 

 Hemma har jag små pulat lite och handlat picnic tills i morgon
I morgon ska vi till ekerö och 
blå lagunen 

 Nu väntar jag på Kalle som är och gymmar 
Vi ska äta middag ihop och sen ska jag bara vara!😍😍

   Ha det // Maria ☀️

Kommentarer
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Lunchen låter god - fisk är det bästa! :)

Svar: a det e det, passar på när det finns till lunch, sen vart det Lax till middag.. MumsGod Natt / Ia
Maria Höglund

2014-07-28 @ 18:58:23
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0