Min dag & kväll

Jag har mest hållit till på plätten på em
Suttit i baden baden stolen och lyssnat på min bok
Jag har rensat ogräs och snyggat till lite på plätten
Det avslutadedes med att vattna allt!
Nu är det så fint och grönt

💚💚

Nu på kvällen tog jag och Kalle en promenad på 5 km a 54 min ca
Skönt och varmt


 Nu har jag precis ätit oxfilé och sallad & tzatsiki

🍴🍴






Sune myser på plätten i dag
Älskar hans sätt att vila huvudet på

Han kan ha de mest konstiga ställningarna ibland❤️❤️

   Love Maria 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Hahah han liknar mina hundar så mycket med sina ställningar ibland! ;)

2014-07-06 @ 21:15:00
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0