Ny våg

 Idag tog jag mig äntligen till rusta för att försöka byta min trasiga våg, Men det sket sig för jag  hade INTE kvittot kvar. Dom kunde man verkligen inte förhandla med.
Men jag köpte en ny våg för 99 bagis.
 
Nu kan jag börja  väga mig igen (ÅNGEST).....
 
Jag köpte lite annat smått & gott och var även på Ica BB för att bunkra lite, I kväll blir det Lax.
 
 
  Å så kom regnet alla längtat efter (inte jag)
 
 Med den kom åska & blixtrar...
 jag har en skakig hund som dreglar av rädsla här hemma. AP jobbigt.
 
 I dag ska jag verkligen inte göra så mycket, kanske komma iväg och panta mina burkar och köpa 3 saker jag glömt.
 
 I morgon blir det faktiskt lite jobb trots semester men jag vill få in högarna till Jordbro innan jag tar ledigt.
 Sen så.......
Vi funderar på en road tripp senare i veckan, Vi får se vart vi hamnar...
Alltid trixigt  att få allt att funka med sune. Men jag tror det löser sig.
 
     Love Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0