Så äckligt


I dag lunchade jag med min älskling i Tyresö
Nu kommer jag få njuta av honom lite mer halva v30 och 31
Mysigt

Maten jag åt i dag var så vidrig och äcklig
Såg verkligen jätte gott ut när det serverades 

( ja ni ser ju)



  Men den dröp i äcklig olja
Primörerna var ner dränkta och det smakade snusk och laxen var torr

   Usch 



    Älsklingen burgare var god! 

 


  Vi var nere en sväng på alec golf och surrade med grabbarna i shopen 



    Älsklingens nya puma 

 Nu ska jag gå och köpa frimärken och sen ha tvättstugan
Tjoho // Maria 💜💜

Kommentarer
Postat av: Therese

Trist med dålig mat. Hoppas du klagade/sa till med tanke på att priserna på Olearys inte är billiga direkt.
Jag har lärt mig att säga till numera, man ska vara nöjd när man går därifrån tycker jag.

Ha en superhärlig lördag nu!
Kram

Svar: Tyvärr inte
Orkade inte då men jag brukar säga till
Maria Höglund

2014-07-19 @ 09:46:43
URL: http://Unaangelita.se
Postat av: Medberoende

Jag som precis tänkte skriva att det såg sååå gott ut! Haha nu vill jag inte skriva det längre! ;)
Synd att det smakade skit...

Svar: A skenet bedrog
Maria Höglund

2014-07-21 @ 12:08:19
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0