Begagnat Balkongsbord.

 
Jag har ju ett ovalt bord på balkongen just nu som inte ens är ett utebord, Det är svårt att sitta 4-6 personer och äta där.
Alla balkongsbord, större modell som man kan sitta och äta vid är svindyra överallt och jag vill inte ha ett i plast då de är så ostadiga.
 
Jag har kollat lite på blocket och häromdagen låg ett bord ute som jag verkligen ville ha.
Detta bord kostar nytt 1200 kr men han vill ha 300 kr, han har knappt använt det.
Han ska hålla det till mig och jag ska hämta det i Liljeholmen på Söndag.
Äntligen hittat ett alltså, Tack Oscar  som han heter som sparar det till mig....
 
                                                 Happy
 
                                                            Här är bordet......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0