Blandat.

 
Det gick bra med allt i dag
 
Min dr är lite orolig över mig och mitt tempo
Hon vill verkligen att jag drar ner lite på mitt stressande .
 
Jag gör det när jag har tid.
 
 
På jobbet finns det 1000 saker att göra men jag står lite still, då jag inte har internet och skrivare för tillfället men då finns det andra saker att göra såklart.
Nästa veckas planering för ungdomar och personal är klara.
 
I morgon ska en ungdom komma hem till mig och sen kl. 13.30 ska jag på ett möte och sen ska jag försöka hinna till bolaget innan midsommarafton.
 
Kalle jobbar och nu är han uppsatt på 2 extra dagar, så han kommer jobba i morgon (egentligen ledig dag)
och 19+20+21 sen ledig 22 innan han jobbar 4 dagar i rad igen. Bra jobbat Lilleman.
Jag längtar till midsommarafton då vi har lite folk här hemma och det blir massa gott att äta & dricka. Hoppas på uppehåll..
 
  Önskar er en fin kväll / Maria
 
            
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0