Dagen efter

Man kan konstatera att jag börjar bli gammal
Man orkar inte lika mycket längre
Men vi parta från 12-01 i ändå 11 timmar,
Vi var totalt 15 st här i går och vid 00 så sa jag till alla att jag ville börja avrunda
Då var jag helt slut med stans pangknack
Som tur var så städade jag undan det mesta i natt . Sen ställde jag kl på 06 för att gå upp och väcka Kalle som skulle jobba
Jag kokade lite gröt åt honom  och startade en ny diskmaskin
Totalt 4 maskiner vart det med alla grogg glas och tallrikar
 
Vi åt potatisgratäng, oxfilé , sallad, bea och kladdkaka (syrrans)
Och massa annat gott som snittar mm
En trevlig kväll i övrigt 
 
Som vanligt glömmer man att fota men här kommer några få bilder
 


 


 


   En trött Ludde 
 


 



Snart kommer familjen över på lite brunch
Blir lite korv med bröd och tilltugg
 
   Love ia 


Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vilka härliga midsommarbilder här och i inläggen över! Verkar som du hade det härligt! Synd att det varit så himla kallt bara...

Kraaamar!

Svar: A verkligen 👍
Maria Höglund

2014-06-22 @ 15:21:22
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0