Graaf

Ni vet ju att tv programmet
Ensam mamma söker
spelas in på min gård och jag har surrat lite med en del av killarna
I dag var 2 utav dom ute och promenerade med en superfin hund
Tror det är en engelsk bulldogg.
 
Jag frågade om sune fick hälsa på hunden.
 
Då svarade han
 
- jag vet inte, det är inte min hund utan Magdalena Graafs hund.
 
Jaha svarar ja , är den för fin för att hälsa på sune eller ??
 
hahaha...
 
dom hälsade i allfall men hennes hund var inte ett dugg  intresserad av Sune.
 
Det är ju Magdalena Graaf som är program ledare av ensam mamma söker....
 
 
                 Här är hunden,
   Bilden är lånad från hennes blogg.
 
    Det är bara massa jäkla fotboll på tv, Booooring.
 
               P & K
               Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Oj jag har missat att du berättat vad det var för program! Men nu vet jag! Cooolt!
Är det en mamma från ditt område som är med eller varför spelar dom in där? :)

Haha min mamma har alltid velat ha en sån hund hahah...

Kraaam

Svar: 2 portar bredvid mig bor hon så film teamet e ofta härNu ska dom på utlands resa på lördag.
Ska kolla i höst... Kram
Maria Höglund

2014-06-30 @ 22:49:37
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0