Helgen slut

 
Nu är helgen slut. Helgerna är ju till för att samla krafter för en ny vecka men jag är helt slut efter denna helg
HAHAHA
 
Full fart Torsdag - Söndag
Nu har jag huvudvärken från helvetet.
 
En väldigt mysig helg med nära & kära.
En bra  rulle på bio
massa kalorier
fina paket
god mat
sol
 
I morgon väntar en ny vecka, Jag börjar Måndagen med ett läkarbesök på Prima med Kalle sen jobbet
På Tisdag har vi invigning på jobbet med massa inbjudna.
Jag stormtrivs i våra nya lokaler men jag känner mig dock väldigt stressad hem till Sune varje dag. Förut kunde han alltid hänga med till jobbet och jag hade ingen direkt tid att passa.
Nu lämnar jag honom 08.30 och är hemma till 14.00 men jag har hela tiden dåligt samvete att han ligger
hemma själv.
Kalle ska ju sommarjobba nästan hela sommaren så han kan inte heller avlasta mig med Sune.
Ja Ja
Sune vänjer sig snart men han har varit väldigt lite ensam på det här sättet och han är ju snart 4 år.
 
 

    Nu ska jag snart lägga mig
       God Natt alla / Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Låter som en braaa helg! :)

Lite så är det med Kalle o Ville nu också när mamma börjat jobba, men dom vänjer sig nog vid ensamheten!

Hoppas du får en bra kommande vecka!
KRAAAMAR

Svar: Tack
Maria Höglund

2014-06-08 @ 22:52:27
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0