Klistring mm.

 
I dag var jag på jobbet strax efter 8, jag hann med massa saker på kontoret, hann ha möte med en personal
ang. lite planering framöver och en genomgång av ungdomarna.
och klistra 10 kartonger.
Jag är rätt nöjd med min arbetsinsatts i dag.
Jag hann även prata med min älskade chef i 4 minuter HAHAHA
Hon satt på möte hela dan så vi får prata mer nästa gång vi ses.
Då ska vi nog avsätta lite tid för oss. Jag har massa ? tecken jag måste ta med henne och sen vill jag gärna umgås med henne lite privat oxo.
 
Jag fastnade på lite jobb här hemma när jag kom hem, Bla. ett långt samtal med en ungdom.
Lite planering och sms:s
Nu är jag klar för dagen (tror jag)
Nu ska jag kolla lite bloggar sen laga Lax till mig och kalle.
Jag är lite stolt över mig själv, I dag drog ungdomarna fram kanelbullar och kakor på bordet, Jag tog inte en ända
I vanliga fall hade jag tagit minst 3.
Jag har Kalle i tankarna hela tiden, jag ska minsann vinna över honom på Måndag.
Vi ska ju kolla vem som tappat mest i vikt denna vecka.......
 
  Ha det så bra nu / Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad trist! 2000kr är ju NADA! :((((
Tur att lön kommer varje månad iaf.
Guuud vad duktig du var som motstod fikat!!!!
Kram

Svar: Tack gums, Nu ringde MioNya soffan kommer i morgon mellan 10-13
hoppas att den e ok ?
Maria Höglund

2014-06-25 @ 17:57:32
URL: http://Unaangelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0