Massa gjort

 
           Hey
 
Nu är jag hemma från jobbet
Jag älskar att pula runt själv i lokalen,
Städade lite, slängde sopor, fixade med kvitton, ringde samtal. planering,  sorterade papper och skrev ut fakturor.
 
När jag var klar där så gick jag upp till Haninge C
 
Jag kopierade nycklar till jobbet och hyrde film tills på onsdag , då vi ska  ha film mys på FT.....
 
Jag hann även göra en privat sak som jag skjutit upp länge, Jag var och bytte ett par lurar på teknik magasinet som varit trasiga!
 
Gick in på Gina T och sa Hey till Sandra.
 
Jag har fått så jäkla ont i mitt vänster knä och i benhinnorna.
Jag kan aldrig göra något normalt, från att varit stillasittande i 4 månader så ska jag börja promenera 1 mil om dagen.
Klart det knasar.
Självklart ska jag gå   all in...
Nu blir det vila 1-2 dagar,
 
I dag har jag gått 3 km så det får räcka.
 
                Ha det finast // Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja husbil är sjukt dyrt att hyra!!!
Tur att vi kan låna en, den är från 80-talet så det är inget skrytåk direkt hahaha. Men skit samma tänker vi :)
Åååå sällskapsspel som är så jäkla kul?
Jag kan spela hur många spel som helst :)
Ha en fortsatt bra måndag! Kram

Svar: Spela roll, det är i allfall en husbilKramar och desamma'
Maria Höglund

2014-06-30 @ 15:48:55
URL: http://Unaangelita.se
Postat av: Henrik Olsson

Hoppas att knät blir bra! :)

Sv: Jo, jag har sökt en inneboende utan att hitta någon, men nu låter jag nog det vara så länge.

Svårt att hitta någon som vill bo här utan el och rinnande vatten :P

2014-06-30 @ 20:24:32
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0