Mio skvaller.

Sen jag hade ett samtal med chefen på MIO har det hänt saker.
Inte denna vecka men nästa kommer en helt ny soffa hem hit.
Dom kommer köra hit den, packa upp den och montera ihop den för att försäkra sig om att allt e ok med nya soffan
 
Sen tar dom med sig den här jag har ,  tillbaka till Mio
 
  Nice
 
Längtar och hoppas att den nya ska vara 100 % felfri.
Ni vet så där som man vill att en soffa ska vara när den kommer ny... (blink)
 
Nu har jag kollat på Korrarna.
En dokumentär om utrikeskorrespondenserna på tv:4
spännande att få se hur dom jobbar.
Jag har sett 1:a och 2:a delen, 3:e delen ska jag se i morgon.
 
Det var inte ett skit på tv i kväll så korrarna gjorde min kväll här hemma, nu ska jag strax duscha och sen sova.
 
       Natt Natt Maria
    
              
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att de fixar problemet åt dig.
Jag är inte 100 nöjd med våran soffa heller, kuddarna glider liksom isär och hux flux sitter man emellan kuddarna på det hårda. Ska prata med Mio när jag ska dit sen och köpa nackkuddar :)

Svar: Oj
Va trött man blir
Inte ok !!!!
Kram
Maria Höglund

2014-06-25 @ 07:20:10
URL: http://unaangelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0