Möte och ovk

Hej
I dag har jag varit hemma pga av ett möte och ovk
Ovk- obligatorisk ventilations kontroll 

Killarna kom hyfsat tidigt
Dom hade sagt mellan 8-15 
Dom kom 11

Jag sa till dom
Va skönt att ni kom så tidigt

Då sa dom i mun på varann
- sa flickan 

Då svarade jag snabbt
- eller inte !

Vilket skratt det blev

Ja ja
Sagt och gjort så hann jag ett möte och en promenad med Sune eftersom jag slapp och vänta hela dan på dom

Jag Skulle ha träffat Renee också , min barndoms vän men vi tar det en annan dag 

Promenad bilder ;


Sune blir som en prick på ängen 


Ängen är nyklippt men hur kan vissa maskroser vara kvar och de är super långa hemfört med gräset
Hm,,,,





          Min vackra  ❤️

I kväll blir det tacos och i morgon jobb
Saknar mina kollegor 🐸😜

     Love Maria 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Det där med att vissa maskrosos är kvar ibland har jag också tänkt på!
Fina bilder på Sune!

2014-06-04 @ 21:09:50
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0