Egen tid

 
                   Hej på er
 
Här kommer ett inlägg från en avslappnad tjej
 
I dag bestämde jag mig för att lämna hund och ungar hemma och göra något skoj för mig själv.
Jag var förbi jobbet en snabbis innan 10.00 för jag var aldrig inne igår. Fixade med post & mail och tog in lite loppis saker som lämnats utanför dörren.
 
Sen gick jag till C precis vid öppning och tittade lite i affärer, jag hittade en fin tröj/kofta på KappAhl och hittade annat smått & gott
 
Jag avslutade morgonen med en skön Thai massage / Olje massage
 
Hon körde lite blandat, den lilla thai tjejen klättrade på mig och knäckte och sträckte ut alla muskler och avlutade med en skön olje massage.
 
Efter massagen vart jag så trött och avslappnad så jag åkte hem till sune och kröp ner med honom i sängen och somnade 1 timme.
 
En skön och slapp lördag. Det ända som suger hästballe är fot fan.... misstänker kanske hälsporre
Jag trodde det bara satt under hälen men så är tydligen inte fallet, den kan sitta i hela foten.
 
 
                        Våran sovstund
 

                           Så här mosig ser jag ut efter sömn & massage
 
   Nu väntar vi besök av Nettan & kricka
 
                     Love Ia
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Skönt med lite egentid! :)

Kraaamaar!

2014-03-02 @ 16:37:26
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0