Fredag kväll

 
I dag gjorde jag min kummingryta med fläskfilé, potatis och massa rödlök.
 

Fredagen blir inte så mycket roligare än såhär
Jag har precis tagit mig ett bad med rakning och hela baletten.
 
  
 
Jag tänkte faktiskt lägga mig snart för jag ska jobba några timmar i morgon fm.
 
Bye The Way
Pratade med mamma i dag när hon satt på bussen på väg till Stockholm och sin 23 timmars kryssningen med jobb gänget
Dom ska fira av mamma.
Det var redan ett jäkla drag på bussen och då har dom inte ens kommit på båten.
Ha Ha
 
Bond tanter  (blink)
 
                Love & God Natt
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad gott det ser ut!
Jaa alltså duktig o duktig, man blir ju jäkligt glad när lönen kommer och det är bra OB på helgerna det är därför jag står ut haha.
Ha en fin fredag! Kram

Svar: Desamma
Maria Höglund

2014-03-28 @ 21:17:26
URL: http://Unaangelita.se
Postat av: Medberoende

Vilken båt är det dom åker? :)

Svar: Tror viking, den som kör 23 timmars eller birka ?Inte 100

Kram
Maria Höglund

2014-03-29 @ 18:06:42
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0