Grytan

 
       Grytan jag gjorde idag vart så god...
 
fläskfilé
massa bacon
Massa lök
buljong
crème fraiche
vispgrädde
sambal olek
tomat pure
massa kryddor
 
      Serverade det med ris men funkar även med klyft potatis
 
 
 
                           smarresmaskens
 
Vi har degat i soffan och tittat på 3 avsnitt av BB
 snart är vi färdiga och det känns lite sorgset
Vi är på avsnitt 6 i säsong 5 så jag tippar på att det är ca 6-7 avsnitt kvar ?
 
     Ha en fortsatt fin Lördag, jag ska mysa vidare och snart krypa ner i sängen
 
 
                           OOoops
 
 
                            Natt Natt
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Mmm det lät ju jättegott! Ska jag nog prova här hemma, vi har några fläskfilé i frysen som vi inte vet vad vi ska göra med..
Ha en härlig söndag! Kram

Svar: Desamma tjejen
Maria Höglund

2014-03-02 @ 11:52:43
URL: http://Unaangelita.se
Postat av: Medberoende

Gott det ser uuut!

Hahah oj herregud vilken bild...

2014-03-02 @ 16:34:50
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0