Herrejävlar

 
Mina fötter och min onda for värker... HAHAHA
Galen dag
Full rulle på jobbet från 8-15
Vi har tömt ett rum med prylar och fyllt ett rum med prylar
Loppis saker och Ge bort saker.....
 
Galet mycket saker.
Mina fötter känns som elefant fötter...
En rolig dag, vid 2 tiden åt alla lunch och  avslutade den med en nybakad semla som L & A bakat idag . Därefter gick jag in i morsans jäkla mat koma och kom aldrig igång igen så jag tar nya tag i morgon bitti.
 
 
När jag kom hem så kom Inger och vi tog en promenad med hundarna, sen vart det matlagning och nu har jag suttit och lagt ut massa annonser på Blocket.
I natt kommer jag garanterat sova ovaggad.
 
   Puss & Kram på er
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0