Hundsäng

 
När min fina Lex gick bort så gav jag bort min svarta stora hundsäng till Inger.
 
Jag har tänkt att jag skulle vilja ha en till sune och i går sa Emma att hon hade en ny fräsch som hon köpt för 500 kr men ville sälja för 200 kr.
Jag sa att jag kunde testa den och i såfall köpa den.
 
 Sagt & gjort så fick jag hem den i Fredags för att pröva.
 
     Sune total vägrar ligga i den .
 
Inte ens om jag ligger i den eller om jag ber han lägga sig där. HAHAHA
Jag vill ju inte tvinga stackarn.
 
Han tittar på mig och undrar om jag är en Idiot som ber han slagga där.
Sune Blackie Höglund ska ju sova hos matte på natten och i soffan på dagen.
 
Såklart får han fortsätta göra det så hundsängen åker tillbaka till Emma i kväll.
Hon skulle titta över hit lite senare.
Eftersom vi plockade en fästing på Sune i Lördags så är jag lite nojig just nu att ha han i sängen innan halsbandet åker på honom.
 

                          God Natt bloggvänner / Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Kan ju prova ett par dagar
Kan ju vara anti första dagen. kram

Svar: Sant
Maria Höglund

2014-03-23 @ 19:54:51
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: S

Vilken storlek är det på bädden? Skulle nämligen behöva en extra till Utö. Tror du Emma vill sälja till oss? :) kram!

Svar: Absolut. Sune får lätt plats i den . 85*70 är den !
sms mig om det är intressant , timmy har numret eller Inger

Kram Maria
Maria Höglund

2014-03-23 @ 19:57:50
Postat av: Medberoende

Hahaha såklart han vill sova med matte! ;)

2014-03-23 @ 22:43:21
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Inger

Alice älskar sin Biabädd (hundsängen)

2014-03-23 @ 23:50:00
Postat av: Anonym

:D :D :D

2014-03-24 @ 11:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0