Inflamation

 
 
Var på närakuten med fossingen idag.
Kraftig inflammation, Dr tyckte jag skulle ha kommit tidigare
Jag har gått med värk i 3 v nu och det har tärt.
 
Jag fick en dunderkur av Naproxen
500 mg 2 gånger dagligen i minst 14 dagar.
Hon trodde jag borde känna skillnad om en vecka.
 
Jag får inte belasta foten och hon erbjöd mig kryckor men jag tackade nej.
 
                      Blir vila några dagar efter Onsdagen.
 
 
            Naproxen kommer göra mig dåsig och trött.....
 
               Nu ska jag bara vara..........   Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh fy stackare! Hoppas det blir bättre med lilola foten.
Kram

Svar: Tack tjejen
Maria Höglund

2014-03-11 @ 18:59:39
URL: http://unaangelita.se
Postat av: Medberoende

Hur kan det bli en inlamation i foten? Behöver man ha något sår eller liknande?
Tur nu att du fått medicin för det, hoppas det blir bra snart!

Kraamar

Svar: Nä det e infektion om det är sår
Inflammation är i mjukdelarna

Har fasiken ingen aning
Belastat för mycket kanske eller för fet
Hahaha 💗
Maria Höglund

2014-03-12 @ 19:50:58
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0