Jävla Idiot.

 
I dag hade jag möte med 2 st. på mitt jobb
Den ena klockan 11 som skulle ha ett element
 
 
Den andra som skulle ev.ha en LP spelare  skulle komma klockan 11.15
 
Vid 11.20 skickade jag ett SMS:s och frågade om personen i fråga var på Ingång.
Inget svar men så efter 10 min så kommer detta svar:
 
 
Nej tyvärr jag är inte där ännu....Tiden var för tidig för mig........
 
Men din jävla Idot, tror du jag tänker sitta och vänta på dig.
Först svarade jag att jag lämnat jobbet och att han fick komma i morgon klockan 10-16 istället.
 
Men sen vart jag så jävla förbannad så jag ringde upp och fråga vad fan han tänkte på???
 
Ser det ut som om han kan komma och gå som han vill.
Jag förklarade att jag sitter och åker hemifrån mig till jobbet, betalar 60 kr i buss avg. och så meddelar han inte mig.
 
Svårt att bara säga att det var för tidigt  när vi bestämde allt på Lördag kväll , att tiden inte passade Idioten...
 
Vet ni vad mer dåren skriver till mig när jag skriver adressen'
Handen terminalen 4
 
- Är det vid Flygplatsen svarar dåren..
 
Han kanske inte hade alla indianer i kanoten ??????????
 
  Usch........
 
    Love Ia
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica, systeryster

Vilken idiot. Du är skön syrran. Kramis

2014-03-16 @ 20:17:20
Postat av: Medberoende

Heerreguuud jag hade dampat! Vilken idiot!

2014-03-16 @ 21:45:01
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0