Massa mums

 
Våffeldagen i all ära men i dag har det svullats lite extra på jobbet
 
Först körde vi våffla till  frukost  och sen bakade en personal + ungdom.
Dom gjorde sjukt goda vaniljbullar
 
 
                                                          Herre min skapare va goa
 
Annars en väldigt bra dag på jobbet, fick massa gjort. skurade lite golv, tömde massa sopor och tog hand om lite loppis folk.
Dagen sprang förbi. nu ska jag snart äta lite middag och så väntar jag på Max & Sandra.
 
                                               Love Ia
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Mums vad gott! Jag hade helt missat att det var våffeldagen idag :(

2014-03-25 @ 22:34:23
URL: http://Unaangelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0