Massa saker

         Ni vet ju hur det är på Ikea
 
Man ska bara ha en hylla och något mer , men det blir massa skoj.
 
Mitt mål var en hylla & glas idag
 
         Det vart
 
Hylla
glas
tallrikar
2* påslakan set
massa ljus
doftljus
deg bunkar
servetter
gardiner
grill knivar
en led lampa till Kalle
mm mm
 
 Vi har haft en skit rolig dag med massa skratt & tok.
                      Vi åkte hem som 2 pack åsnor
 
 
   Lite saker i min vagn
 
 
 
 

    Ikeas köttbullar + vitlöksbröd & Skagen
 

     Väntan på bussen
 

     Sandra handlade 3 stora kassar
 
 
        Soligt & fint
 
 
                                        En superbra dag
 
                       Påsarna fick bälte på bussen hem
 
                                          Love Ia
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Så som det brukar bli på Ikea med andra ord haha! Mer än vad tanken var! ;)
Fin jacka Sandra har förresten!

Kraaamaaar

Svar: A. det ska jag hälsa henneKram
Maria Höglund

2014-03-30 @ 19:15:14
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Sandra

Mysig dag!! Nu är man ännu fattigare hahaha. Men det äre värt. Puuuuuss <3

Svar: Ja det va det. Tack min älskade snutta
Maria Höglund

2014-03-30 @ 21:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0