Min fm.

 
Jag åkte till jobbet vid 8.30 i morse och lämnade redan runt 10.30
Allt var lugnt på jobbet och jag hade lite fix.
 
Jag ville titta lite i affärer, handla, dr och klippa lugg och sen nyttja solen en stund.
 
 
Det gick väl sådär.
 
Jag orkade inte går runt i C pga. foten, Jag blir så jävla trött i hela kroppen
men en tröja fick jag med mig hem.
KappAhl hade 25 % på alla kläder så det vart tunikan jag tittat på.
 
Klippa lugg sket sig.
Dom ville ha typ 300-350 kr på alla ställen för lugg, tvätt och fön
Dom pengarna kan jag inte lägga nu, la dom hellre på tröjan.
 
 
Hos Dr gick det bra, fick order att linda foten och hoppa på kryckor. Viktigt att jag inte belastar för mycket.
Om det inte är bättre om 2-3 v så blir det röntgen
 
Handling gick finemang, gjorde ett fynd på Jysk. Dynor till utesoffan fick jag för halva priset
50 kr istället för 100 kr.
Jag behövde bara 2.
 
Fick även veta att Jysk i BB slår igen i Aug.
Lär bli värsta utförsäljningen i sommar.
Jättetrist att butiken slår igen.
 
 
 
      Mys på plätten i solen.
 
              Love Ia
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0