Min Lördag

 
  Oj vilken rolig och bra dag, Fått massa gjort
 
Jobbat
Handlat
Varit och tittat på min drömsoffa igen, Hm...
Fixat med sune och satt på honom fästingshalsbandet
Haft massa folk över på plätten, där vi solat och fikat och babblat massa gojja.
Städat
Slängt lite sopor
Städat i kylarna
 
Mys Pys i allmänhet
 
Det går väl sådär med kryckorna, I dag när jag jobbade så orkade jag inte ta med dom, Skit jobbigt med påsar och väska mm
 
   Mysigt nu när man kan börja äta ute
 
  Halsbandet på
 
      Syrran & Sandra (benen fick vara med)
 
 
 
      Min älskling är alltid med och han njuter i värmen
 
 
                  Syrran lägger på en pose
 
Så skönt väder, Vill alltid ha dagar som denna fast gärna 10 grader till
 
                  Ha en fin Lördag / Ia
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Kära gulliga böna. Är du inte ung nu
kram

Svar: Nja inte så ung men ung i sinnet (blink)
Maria Höglund

2014-03-29 @ 19:58:54
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0