Nude CC

 
Detta är kräm nummer 2 som fick följa med mig hem idag.
 
Den har jag över Blur krämen.
 
Endast litegrann
 
 När du smörjer in dig med den så ändras pigmenten och den ger lite brunfärg.
                            Dunder kräm
 
 
Kräm som reducerar färgojämnheter och återfuktar huden. SPF 20. Nude Magique CC Cream Anti-Redness är grönfärgad och reducerar röda hudtoner. 
Fungerar som hudkräm oxo...
 
Testa denna/ Maria
 
Kostar 169 kr i vanliga fall men nu nedsatt till 139 kr. och sen hade jag 10 %.
Som hittat.
 
                           Love Ia
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Min mamma har den eller någon liknande har jag sett! :)

2014-03-16 @ 21:48:39
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0