Rensning

 
I dag var det ett sånt underbart väder på Lilla plätten så jag rensade lite i rabatterna, slängde gamla blommor i krukorna och krattade lite. Jag sopade utanför grinden ut mot gatan för nu kommer Grus soparen vilken dag som helst. Dom har börjat i området....
Det är ett vårtecken om något !!!!!
Love It
 
Sune mös i solen.
 
Jag hade även boan här som återigen tittade på min fula ruttna altan, Jag vill att dom byter ut all trä
Under tiden han var här så ringde han förvaltaren Jessica och hon lovade att hon skulle komma och kika nästa vecka. Hoppas dom tar och byter ut trä nu i vår,
Jag vill inte börja plantera än förs jag vet om dom ska bygga på lilla plätten.
 
 
        Här kommer lite smått & gott
 
 
             Älskar när man ser hur gräset kommer
 
 
                       Sune vaktar matte
 
 
 
       Det ska ju bli snö på Lördag och det känns så främmande just nu. VILL INTE !
 
                                   Love Ia
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Så roligt att se bilder från din uteplats! :)

Kraaaam

2014-03-14 @ 19:05:03
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0