Dålig uppdate

 
Sorry men just nu finns det knappt någon tid för bloggning
Har massor att fixa innan Torsdagen
 
Jag kom till jobbet kl. 8.30
och kom hem 15.15 och fortsatte hemma. Nu vid 19 tiden vart jag klar , tänkte lägga ner runt 17 tiden men jag har 1000 tankar och idéer som måste printas ner medans hjärnkontoret funkar.
 
I mellan jobbet har jag ätit  såklart ätit men jag glömde maten i ugnen under tiden jag fixade jobbet så maten brändes
hahaha. INTE SÅ GOTT
 
Nu ska jag läsa lite bloggar och sen upp till Ica, jag har knappt något toa papper. Det går åt nu när Kalle e sjuk.
 
  Vi hörs hörrni / Kram Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Det där med och glömma mat i ugnen är ingen höjdare!

Det brukade jag också göra innan - fast då handlade det om färdig mat som kunde stå där tills nästa gång jag skulle använda ugnen! :P

Svar: Haha
Å det kan vara längre stunder haha
Maria Höglund

2014-05-07 @ 06:17:27
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0