Lite om allt.

 
Tjo
 
En väldigt bra dag, jag känner mig glad och lyckligt lottad
Bara en känsla
 
- I dag vart det firre till middag
 
- Kalle har en uppgift i skolan i morgon, han ska hålla ett hyllningstal till någon och han valde ett till sin bror
Han läste upp det för mig och Kalle grät när han läste upp det, Kalle & Max verkligen älskar varann och jag grät för att det var så fint och jag fullkomligt älskar mina grabbar.
JAG BARA ÄLSKAR DOM
 
- I morgon har jag massa att göra på jobbet, känner mig taggad, Sen ska jag möta upp en ungdom kl. 13
 
- Till helgen blir det fortsatt fix här hemma, göra klart saker, det ska borras på ballen för att jag vill sätta upp blomamplar
Jag vill göra klart i vardagsrummet
Jag ska plantera blommor på plätten
 
Allmänt pyssel, älskar mitt lilla hem.
 
- Sen veckan efter blir det jobb Måndag - Onsdag
sen har jag besök hela helgen
Mina  vänner & kollegor kommer hem till mig på mat och vin på Torsdagen
Min mamma kommer på fredagen och stannar så länge hon vill inkl. lilla Ludde
Min brors dotter Saga ska också bo hos mig hela den helgen så det blir fullt hus.
 
 Ja Ja , måste kila. Väntar på besök av Emma & Sara
 
                       Love Ia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Var härligt att bara känna sig allmänt glad! :D

Kraamaaar!

2014-05-23 @ 19:15:05
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0