Ska snart berätta

 
Hej
Jag har haft galet mycket att göra både i går och idag , Aldrig någon ro hemma här inte.
Både roliga och  tråkiga saker som ska fixas.
Tur att jag hade 2 mellandagar  innan jobb på Onsdag.
Bara tvätten efter Kalle och hans kompisar med lakan mm och all resebagage...
Tog typ en dag att tvätta allt.
Sen kom ju soffan och den andra skulle veck
Fixat i trädgården och på altanen
Vart på IKEA och pysslat lite i hemmet.
Full rulle i morgon oxo men då ska jag försöka berätta lite om resan och vad som hände när vi helt plötsligt fick planera om för vi misstagit oss på hemfärden.. HAHAHA
 
  Många kramar på er / Laaaater M
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja fy tandläkaren kostar mer än vad jag trodde :(
Men det måste göras och det måste betalas. Fy helvete vad dyrt det är alltså!!! Hur kan ögonen och tänderna inte tillhöra kroppen enligt detta land? Så optikern o tandläkaren kostar skjortan och ingår inte i högkostnadsskydd? Helt sjukt enligt mig!

Välkommen hem igen! Ska bli kul att läsa om eran resa sen!
Kram

Svar: 👍tack
Maria Höglund

2014-05-19 @ 20:26:40
URL: http://Unaangelita.se
Postat av: Henrik Olsson

Ser fram emot att få höra vad det handlade om!! :)

2014-05-19 @ 20:35:26
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Väääälkommeeeen hem igen! :D
Haha nu blev jag nyfiken på vad som hände! ;)

Mååånga kramar!

2014-05-20 @ 18:49:42
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0