Tidig present

I dag kom barnens farmor & farfar förbi med lite saker 

Först hade farmor lagat Kalles dyra shorts som spruckit 
Hon är så duktig att sy så man ser inte ens lagningen trots att hela brallan sprack i grenen

Sen hade jag beställt lite saker i sy väg och jag ville såklart betala för tyget men det fick jag inte så det blev en tidig 45 års present
Jag fyller år om 14 dagar

Jag hade beställt coola bords tabletter 
Och jag vart så nöjd
Älskade Gun & Jörn
Världens bästa farmor & farfar
Finns alltid där för oss
❤️

Man behöver bara ringa så står dom givakt ☀️☀️☀️




   Så sööööt

 

   Puss  och tack 

Jag har inga direkta saker på önskelistan när jag fyller år
mest till hemmet

Presentkort till 

Rusta
Ikea
Jysk 

Sen ska jag önska mig en högtalare 
Docka till iPhone 5 av Max 
Hihi
Men det vet han inte än 😍😍

Maria 


Kommentarer
Postat av: Annica

Va bra att jag köpt något till hemnet då :) hihi kram

Svar: Aha
Maria Höglund

2014-05-23 @ 12:04:00
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: Medberoende

Åh vad gulligt av dom!

2014-05-23 @ 19:06:00
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0