Ungdom

 
            I dag träffade jag en ungdom och hennes ursöta hund Elvis 
 



                                  Jag har haft en bra dag
 
 
Mio har varit här
Det kom 2 killar och fotade soffan och de var mest tysta tyckte jag.
Dom skulle framföra detta till reklamations avd. men tyckte själva att det var dåligt.
Det ena puckot sa något helt galet om det stora gapet mellan delarna,
då svarade vi bara ,
- VILKET JÄVLA SKITSNACK.
Han menade på att det kanske skulle vara så för att det skulle bli mindre slitage
HAHAHA
Visste inte om jag skulle skratta eller gråta när han sa så, den andra killen tyckte nog också att det var en helt  puckad kommentar.
 
 Dom kontakta mig nästa vecka
Jag har sagt vad som Gäller för mig och jag viker mig inte en mm
 
                        Kramiz Maria 

Kommentarer
Postat av: Annica

Söt hund. Hoppas det löser sig med soffan :) kram och trevlig helg!!

2014-05-23 @ 12:02:29
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: Medberoende

Hhaha vilken jävla tomte! Hoppas allt löser sig tillslut!

Hoppas du får en fin helg!

2014-05-23 @ 19:03:49
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0