Bra insändare


Jag tycker verkligen vissa barn/ ungdomar kan bete sig som as
Riktigt jäkla vidriga i vissa lägen
Har bla, träffat på en del på bussarna som beter sig vidrigt mot deras lärare 
Ibland har jag vart tvungen att lägga mig i 
!!!
Inte ok
Därför tycker jag den här insändaren var
Så bra skriven av en pedagog på en förskola i Haninge 



 Tror föräldrarna måste stampa ner foten lite hårdare !
Det är vi som formar våra barn !!!

 Det är inte meningen att en tex en 12 åring ska ränna ute kl 23 på kvällen, inte heller att en 8:a åring Ska be någon hålla käften eller kalla någon för hora etc,
Det är min åsikt ! 

      Kram Maria 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Den där var bra! Och jag håller med!

Svar: Bra där !'💋💋
Maria Höglund

2014-11-11 @ 19:02:41
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0