Pulled pork

I dag ska jag göra min egen pulled pork

 Jag har gnidit in fläskkarrén med rökt paprika pulver och salt och peppar
Lagt köttet i en gjutjärns gryta som jag smörjt med smör och hält Lite vatten i botten ,

När köttet ligger i grytan lägger jag i massa lök och vitlök och häller på 2 flaskor BQ sås 

Sen in i ugn 7 timmar på 100 grader
Kolla till var 3:e timme så det inte bränner fast i botten
Kanske häll på lite vatten i botten 





         Gegga in alla kryddor 

    In i ugnen 7 Tim på 100 grader 
 
    Det här blir spännande, hoppas jag lyckas !!! 
                 // love Maria 👏

Kommentarer
Postat av: S

Spännande! Skulle också vilja testa 😊

2014-11-09 @ 12:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0