Storband och spanskt


Herre jävlar vad dåligt det är med storband
Fick typ nerv fel av allt liv på tv
Värdelöst på idol i dag
Fick knäppa av skiten
Istället vart det en spansk film
Jaaa ni läste rätt!
En spansk skräck
KIDNAPPAD




Den var väldigt rå och grymma scener 
Den var bra gjord
men jäkligt jobbigt att höra en tjejs skrik och panik sista 25 min på filmen
Helt hysteriskt 
Fick typ sänka till nollan 

   Nu ska jag ta Sune  sen natt natt
  I morgon ska vi hem till Kricke & nettan 

        God natt // Maria 


Kommentarer
Postat av: Medberoende

Ja usch idol var inte bra i går... jag tror inte jag missade något när pappa bytte kanal till svt och skavlan klockan nio haha!


Svar: Nä verkligen inte 💜
Maria Höglund

2014-11-08 @ 22:10:32
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0