6/10

Måndag och ganska pigg, kanske inte så konstigt efter den lugnaste helgen ever.
Har inte suttit så här still sen 1969.... (blink)
 
I dag var det en bra dag på jobbet men jag är så jäkla frusen hela tiden, ena stunden känns det som om man är på väg att bli sjuk för man skakar som ett asplöv men när alla varma kläder åker på så blir det gött igen...
 
Nu sitter jag med tjocktröja och strumpor och varma sockor och ändå fryser jag.
 
I alla fall så har min älskling opererat sitt knä idag, 40 % av menisken är borta och det e rehab som gäller, han opererades kl. 09.00 och var klar att gå hem 12.45
snabba ryck.
             Nu haltar han runt......
 
              Lilla skrutt // Maria
 
 Ha en bra em., nu ska jag göra käk till Lilleman som ska åka och gymma.
 
     
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0