8/10


O yeee vilket väder i natt och i morse
Hela natten har jag vaknat till och från för jag trodde fönstret skulle blåsa in och det var ett jäkla smatter på rutan
Mysigt tills man skulle kliva upp kl 6.15 och gå ut med Sune !

Jag kan meddela att vi var som 2 dränkta katter när vi kom hem, det var bara att byta alla kläder innan FT

Kalle hade en föreläsning i riksäpplet kl 8 så vi 2 fick faktiskt skjuts ner till riksäpplet i morse
Snacka om lyx I detta väder!!👌
Skönt att Slippa komma dyngsur till jobbet

Efter jobbet så gjorde jag lite ärenden i Haninge c
Jag gick förbi den nya bagarstugan och köpte ett gott bröd till vår gulasch soppa i kväll och självklart åkte det med en god kanelbulle

Jag gillar  den där lilla bagarstugan, massa gott ( tyvärr) 😜


      Nu ska jag försöka få bort min äckliga jävla huvudvärk 😣😣😣

     Puss & kram Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0