Min lördag

Lataste dagen ever
Går fortfarande i pyjamas kl. 14,43
Jag är nog den rastlösaste själen ever, 
Hatar när jag inte har något att göra eller planer ..men när jag verkligen ställer in mig på såna här  lata 
dagar så är det riktigt skönt, 

Trodde först jag skulle åka i väg och handla till en ungdom men jag har inte hört något så jag hoppade bara i mina gummigutta för att gå upp och köpa några kanelbullar på kanelbullens dag !

Nu är jag hemma och går fortfarande som sagt i pyjamas, stekt lite fläskfärs till Sune och jag har fikat en bulle 


      Sunes lördagsgott

Nu ligger jag i soffan och latar mig och bloggar

Lite senare ska jag skala räkor för vi ska äta räk cocktail till middag med rostat bröd🍴

 Jag tror jag har en sån här dag på året annars då jag bara går i pyjamas och äter massa gott och det är juldagen
         Ha en fin lördag


         XOXO Maria 💙💙💙




Kommentarer
Postat av: Medberoende

Skööönt med sånna dagar ibland! :)
Haha jag har dock haft alldeles för många den senaste tiden... ;)

Haha lite kul, hundarna här hemma fick också köttfärs i går (dock inte fläskfärs utan nötfärs) och jag tryckte också i mig en köpt kanelbulle hahaha!

2014-10-05 @ 21:40:56
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0