Min Torsdag & Kalle

 
En helt ok dag med massa bra samtal med min chef (vän)
Jag är fortfarande mätt efter den sena lunchen på donken så middag kommer inte på frågan.
Det blir något lätt lite senare som gröt eller smörgås.
 
Min Kalle är ju ett hälsofreak så till honom gör jag alltid storkok eftersom han inte äter så mycket kolhydrater
han vill ha typ fläskfilé i ugn med massa rostade grönsaker eller lax, kyckling och tonfisk.
Så i söndags gjorde jag ju en thai gryta och den räckte tills i går , den gav alltså 8 måltider till Kalle
och i går gjorde jag 2 stora fläsk ytterfiléer till honom som kommer räcka i 5 måltider. 
Han e så grymt duktig, Han gymmar 5 dagar i veckan och han springer vissa mornar.
skulle vilja ha hälften av hans karaktär.
 
  Ja ja nu ska fläskiga morsan läsa lite bloggar och sen ge Sune mat.........  Love Maria
 
     
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0