Nackspärr

Vaknade i morse med nack låsningen från helvetet
Massa värk tabletter men det släpper inte
Det värker ända upp i huvudet 
Det går över ! 
Skulle vilja ha massage nere på thai 
Men hinner inte innan stängning 

I dag var jag i Tyresö 
Sune var självklart med





Jag var på jakt efter ett par lyktor som jag vill sätta på mitt nya staket

Tyvärr hittade jag inte det jag var ute efter, ska titta på rusta sen!
Jag har tittat på yr, biltema, ÖB, Ica maxi

  //
Mitt staket vart inte klart i dag heller
Dom gjorde nästa klart grannens sida men det som är kvar är delen mellan mig och grannen och min grind så på måndag tror jag det är färdigt !!! 😄

Nu ska jag tvätta och sätta på potatis , i kväll blir det go middag 🍴

     Kramar Maria 😋😋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0