Nytt recept


I dag testade jag att göra maträtten mamma bjöd mig på sist när jag var hemma hos henne.

Så himla gott
Egentligen skulle Max och Sandra ha ätit här idag men vi sköt upp det tills på söndagen istället 
 
             Får göra detta igen på Söndag , för det är grymt gott faktiskt ....
 

                             Receptet , men jag hoppade över  Basilikan 
 



                                 Ljummen pasta sallad med pesto 
 

                                        Min skitunge och älskling Kalle 

                                                    // love Maria 💜💜

Kommentarer
Postat av: Therese

Mums ser och låter jättegott ut! Ska pröva det också någon dag! Älskar när man får lite middags-tips för det är fan svårt att komma på vad man ska äta ibland :)
Kram

2014-10-09 @ 20:47:47
URL: http://Unaangelita.se
Postat av: Medberoende

Goood maten ser ut!

2014-10-12 @ 17:21:15
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0