Gjort idag da ?


Tjo
En bra och fartfylld dag

Jag sov ju ut till kl. 8,30
Pigg som en lĂ€rka👍

Jag Ät lite frukost sen klippte jag mitt grÀs och plockade och pysslade pÄ plÀtten

NĂ€r jag var klar hemma Ă„kte jag till jobbet nĂ„gra timmar innan jag mötte upp familjen för att rösta och handla pĂ„ Ica maxi 

Jag Àr nöjd med mitt val

Max och Sandra visste inte riktigt vad dom skulle rösta pĂ„ sĂ„ dom gjorde det stora val testet pĂ„ datan och bĂ„da fick samma svar sĂ„ dom röstade pĂ„ det svaret dom fick! 


              Mitt valgĂ€ng

 Kalle Ă€r för liten för att rösta
NÀsta gÄng det Àr dags sÄ Àr Kalle 20 Är
Hm.....

Tiden gĂ„r 

Nu vÀntar jag pÄ Sandra och Sandras mamma Carina
Dom ska komma med lite saker !

   Ses snart ! 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0