Låne data

Nu får Kalle en värsting data från skolan
Dom kommer ha alla sina arbeten på datan  och alla uppgifter / läxor mailade till datan 👍


 Men
Här kommer det stora mennet 

Om Kalle tappar bort datan eller skadar den så blir det jävligt dyrt
11500 kr om Han sumpar den
och typ 3000 för att laga den
Usch
Hatar att jag ska behöva vara nervös för en skolpryl 


Men om det är giltiga garanti fel och om den blir snodd i ett låst skåp i skolan står riksäpplet för det
Men tack !!!! 

Jag är glad för Kalles skull och jag vet att han är rädd om sina saker
Han har tex, haft sin iPhone 4 ända sen start ca 4 år och aldrig pajjat eller tappat den
Nu är den på sista rycket av åldern 
Ljudet har lagt av och man kan inte trycka på vissa knappar 
Men hoppas jag kan ge han en ny snart 
Stackarn
En stenålders telefon  haha 
Men desto finare skol data 👍👍

   Love Maria 💙💛💙💛

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Kul med en sån bra dator!
Vi fick också varsin dator, men inget i klass med dom haha, men jag var glad för det lilla! :)
Dom höga priserna om något hände kände jag igen, vi hade något liknande..

Kraamar

Svar: kram tjejen
Maria Höglund

2014-09-14 @ 13:39:12
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0