Lunch mys

Haft en underbar lunch date med min svägerska J!
2.1/2 timme sprang iväg 
Så himla skoj att hänga med henne 
Hon bjöd på jättegod lunch och dessert

Till lunch vart det tacopaj och till dessert vart det en form av krossad digestive kex med vaniljvisp på toppen som var kyld i frysen  toppad med hallon

Mums

J&B har det verkligen det perfekta hemmet
Allt är så himla fint hos dom
Exakt min smak 
Som i ett hemma hos reportage 
Smakfullt, snyggt och perfekt
Love it

Jag ville inte ta massa bilder inne men ni får bild på en liten del av uteplatsen och vår goda lunch 


     Deras härliga pool


       Vackert   Dukat 






                Taco paj


          Myser på altanen 


   Jag köpte lite rosor och choklad till J


       Så himla god mat 


          Mycket god 

   Tack snälla J för allt i dag
    Jag älskar dig ❤️

  Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0