Nästan brand

I natt kl 00,23 vaknar vi av brandlarmet

Ett av mina doft krus hade börjat brinna inne i kruset så det vart rök utveckling i köket 
Ingenting vi klarade av själva men otäckt 

Där ser man vad effektivt det är med en brandvarnare 
👍
Alla i lgh var uppe på 2 röda och ingen fara skedd men från och med nu släcker jag mina doft krus när jag hoppar i säng

Vet inte om det var ett dåligt ljus för
När man försökte blåsa ut ljuset så flammade lågan upp ännu mer så den fick släckas med vatten 

Läskigt
Det tog ett tag att vädra ur köket och sen tog det ytterligare ett tag innan jag kunde somna 

    Man lär sig
❌❌❌❌❌❌❌
  Ajabajja på mig 🚒🚒🚒

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Usch vad läskigt... tur att det inte gick längre/var värre!

Svar: Ja verkligen /kramizzz
Maria Höglund

2014-09-14 @ 13:42:48
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0