Shes back

Jag tänkte bara tala om att socker pundaren är tillbaka.
Jag alltså.
Kommer ni ihåg att jag berättade i början av sommaren att jag och Kalle skulle tävla om att gå ner mest i vikt under en period och den som vann  skulle  vinna 500 kr
 
Allt började bra,
Jag tappade väl 5 kg på 6-7 veckor men under tiden pajade vågen. Vi glömde bort vad vi vägde in oss på osv.
Saken rann ut i sanden
Kalle har varit väldigt duktig hela tiden men när jag åkte till Danmark i början av Aug så sket sig allt för mig och sen dess har det eskalerat och nu är tjockisen och socker pundaren tillbaka........
Fy fan,  jag e verkligen super keff.
Äter typ skit varje dag..
 
Men nu kör vi nya tag
Ny våg finns i hemmet och på Måndag 29/9 väger vi oss igen och kör tom den 8/12
10 veckor framåt....
Den som gått ner mest tom den 8/12 vinner 500 kr.
Nu jäklar HAHAHAHA
Har ni hört den förut eller ??????
Kanske man är några gram lättare till Jul ....
 
  // Maria
 
 
     
 
  
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susse

Du e inte ensam!
De e ju tyvärr typ helt omöjligt att vara ifrån socker. Godis o läsk e ju så gott, dåligt nog.

Svar: Sant susse💜
Kul att höra från dig tjejen 👍
Maria Höglund

2014-09-23 @ 19:26:53
Postat av: Medberoende

Hejaheja er!! Ska bli intressant att följa! :)

Jag har också gått och blivit sjuukt sockerberoende... Jag trycker i mig nåt sött nästan hela tiden...

Kraamar!

Svar: A fast du har ju följt mig ett tag och du vet att jag har sämst karaktär men tack tjejen 💙💙
Maria Höglund

2014-09-23 @ 19:54:49
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Therese

Aldrig för sent att börja om!
Jag måste också bli av med sockerberoendet snart!
kram

Svar: Sant
Maria Höglund

2014-09-23 @ 23:28:27
URL: http://unaangelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0