Tjejmiddag

I går kom Emelie över till mamma och hängde med oss
 
Vi gjorde mat
Emelie gjorde en suverän potatisgratäng och till det hade vi rostbiff och sallad.
Lite ost & kex.
Vi drack vin och skrattade och babblade .
 
Jag gick och la mig först, jag hörde dom sitta och gagga på balkongen sen måste jag ha slocknat.
En  jättemysig kväll.
 
 
 
      Mammas nya jacka från Gina som jag köpte till henne.
 
 
 
 
 
 
 

                                               Maria //  Trevlig helg
 
                    Tack mamma för dessa dagar och kram till dig Emelie
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Ååååå potatisgratäng är det bästa jag vet!
Ha en härlig helg fina du! Kram

2014-09-26 @ 20:19:41
URL: http://Unaangelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0